2014年2月23日 星期日

2014廣州探親行

 
噚日同母親大人一早返廣州探望叔父,
 
自嬸嬸離世後,
 
行動不便的叔父起居飲食由堂妹照顧,
 
叔父精神都唔錯,
 
還認得我和母親大人啊!
 














探望完叔父,
 
我哋和堂姐堂妹等去食午飯,
 
呢餐由好客的堂妹請飲茶,
 
堂姐堂妹仲買咗好多手信俾我哋啊!
 
有蟲草花孢子頭(傳聞好益)、雲耳、杏仁餅、
 
糭、梅酒和新鮮蜜糖,
 
3包椰子糖係我買俾奶奶食嘅!
 




 
 

 

  
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

22 則留言 :

  1. 你次次探親返來都好多手信呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 堂姐堂妹真係好好客,次次都買好多手信俾我哋有返香港呀!

      刪除
  2. 啊....還是食在廣州好的..!!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 係,下次要留多幾日,等佢哋帶我哋去掃貨先得呀!

      刪除
  4. 妳對D老人家好有心呀, 底佢地咁錫妳架~

    回覆刪除
  5. 嘩!又食又拎,好羡慕你啊!!!

    回覆刪除
  6. 第二張圖是蟲嗎?

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!