2014年1月7日 星期二

求其食!


今日開始,
 
我要去返學啦!
 
學咩???
 
咪又係學整蛋糕囉!
 
所以係未返學之前,
 
求求其其煮D嘢嚟食呀!
 
 

 
 
 




大家想報名嘅話,請click~報名

 

   
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 
 


26 則留言 :

  1. 你真係勤力架啦,咁我訂定隻蛋糕先!

    回覆刪除
  2. 學完返嚟教我哋,好嘢。
    叻沙好味啊!

    回覆刪除
  3. 呢隻牌子嘅喇沙麵食唔食得過呀?!

    回覆刪除
  4. 我搵唔到呢隻牌子嘅喇沙麵

    回覆刪除
    回覆
    1. 係新加坡都幾出名架,不過唔係度度搵到呀!

      刪除
  5. 呢隻喇沙都唔平 , 不過真係好好味 ^^

    回覆刪除
  6. 請問呢隻麵可以係邊處買架?我都想試下呀唔該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大型超市有得買如百佳、惠康超級廣場、永安等等。

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!