2014年1月12日 星期日

菠菜粉絲雞蛋煎素餃

 
大魔怪好鐘意食餃子,
 
自從佢轉食素之後,
 
連包餃子嘅材料都改用素菜,
 
任何配搭都得,
 
真係易過包肉餃子呀!
 












 
 
材料: 菠菜1斤、雞蛋3隻、粉絲適量、薑蓉1湯匙
 
調味: 鹽1.5茶匙、糖1茶匙、麻油少許
 
麵粉水: 大半湯匙麵粉加1碗水攪勻
 
做法: 菠菜去頭洗淨,燒熱水烚菠菜1分鐘,浸入凍水(降溫),
 
瀝乾水份後把菠菜切碎;粉絲浸軟後用烚菜水灼一灼後切碎;
 
雞蛋加少許鹽和胡椒粉發勻,
 
燒熱易潔鑊落油把蛋快炒後切碎;將菠菜、雞蛋、粉絲和調味拌勻,
 
 
包成餃子型後,用易潔鑊落油加熱(中火),放入餃子煎1分鐘左右 ,

倒入麵粉水入易潔鑊內(滾後轉小火)加蓋焗3-4分鐘差不多待水蒸發後,
 
轉中大火燒至有少少燶底,將碟蓋在餃子面,反轉易潔鑊倒扣入碟便成。
 
(火力各有不同,請自行調節)
 
 
 

 

 
大家想報名嘅話,請click~報名

 

   
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

30 則留言 :

  1. 素菜餃好呀, 煎得好靚, 不過我無用易潔鑊, 每次煎餃子做甩底, 所以只放湯吃.

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 脆卜卜,我哋個個都鐘意食呀!

      刪除
  3. 餃子底脆卜卜,好正呀~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 大魔怪鐘意食煎餃,脆卜卜嘛!

      刪除
  4. 回覆
    1. 自己包餃子,緊係足料啦!

      刪除
  5. 後生仔點解會轉咗素食既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔想再殺害動物,保護環境,萬物生存都有價值!

      刪除
  6. 要煮要切都幾花時間同心機呀, 你呢個媽媽真係好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我鐘意煮煮切切呀!

      刪除
  7. 脆卜卜我最鍾意吃尼種餃子

    回覆刪除
    回覆
    1. 大魔怪好鐘意脆卜卜餃子架!

      刪除
  8. 我都同意,D 餃子煎得好靚!

    回覆刪除
  9. 煎得好靚 , 脆脆的好正 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎到脆卜卜,我家人都好鐘意架!

      刪除
  10. 好主意,等我试吓整。我仔仔不吃青菜,但是包在饺子里的东西可以尝试。

    菠菜和蛋都煮熟,再包,对吗?

    回覆刪除
  11. 餃子煎得好靚,
    菠菜、粉絲 + 雞蛋好特別o既配搭!

    回覆刪除
    回覆
    1. 住何配搭都得架,不過最緊要餡料唔好出水就得啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!