2013年12月12日 星期四

殘忍飯又出爐~窩蛋牛肉煲仔飯

 
呢幾日天氣涼涼哋,
 
又係食殘忍煲仔飯嘅時候啦!
 
今朝做完瑜珈拿拿臨去街市買新鮮牛肉,
 
加埋我最鐘意嘅馬蹄粒,
 
真係要食多幾碗嘆下先得啦!

本來想落生蛋,

不過依家風頭火勢(H7N9),

都係焗一焗佢穩陣呀!


 

 





 

材料: 3杯米、牛肉碎$35、馬蹄3粒和蔥粒

醃料: 豉油1.5湯匙、糖和粟粉1茶匙、麻油和油各少許、3湯匙水

自製煲仔飯豉油: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、麻油和1湯匙清水

做法: 馬蹄去皮切碎;用1大碗放入牛肉碎、馬蹄和醃料醃1小時;

洗3杯米後浸15分鐘,將米放入LC 22cm深底鍋內,

加上3碗水用中火煲4-5分鐘至冒煙,即煲飯水變蝦眼水後,

將牛肉舖在飯面上,煲至冒煙後即轉細火煲15分鐘左右,

期間需要將煲在煮食爐上上下左右移動,使飯焦平均分佈,

落雞蛋後熄火唔好開蓋焗5分鐘左右,加自製煲仔飯豉油和蔥粒撈勻食得!

(如果想食生蛋,咁就唔使焗即刻撈豉油和蔥攪勻一齊食啦!)



 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  

 

31 則留言 :

  1. 回覆
    1. 咁唔好遲,聽日整嚟食啦!

      刪除
  2. 我最鍾意食窩蛋牛肉煲仔飯, 你呢煲夠晒真材實料!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意食窩蛋牛肉飯,仲要係落生蛋撈勻果款添呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 整啦,用生蛋撈勻D飯好正架!

      刪除
  4. 老師, 我有野問。 洗3杯米後浸15分鐘 (用幾多水? 浸完D水點處理?)然後又加上3碗水煮? thank you

    回覆刪除
    回覆
    1. 浸米水落幾多都得,因為我會隔去浸米水,然後再落3碗水煲飯呀!

      刪除
  5. 嘩,呢煲正到暈,一煲點夠?

    回覆刪除
    回覆
    1. 夠啦,3杯米有6碗飯,我、老公和工人姐姐都食唔哂呀!

      刪除
  6. 真係好殘忍的煲仔飯啊 , 我唔食牛0架 , 齋睇香噴噴冇得食 , 嗚嗚

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食牛,整梅菜豬肉煲仔飯都唔錯架!

      刪除
  7. 回覆
    1. 總之係煲仔飯,我都鐘意呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!