2013年12月29日 星期日

素春卷

哈哈,
 
晨早流流唔知挑起條咩筋~好想食炸春卷,
 
拿拿臨買齊材料開工;
 
今次唔落肉,
 
整素春卷呀!
 
 






 
 


材料: 春卷皮、長紹菜1/3條、甘筍1條、蘑菇、鮮冬菇和雲耳適量、

蒜蓉和薑蓉

調味: 素蠔油、鹽和糖

做法: 將所有材料切絲和片;燒熱鑊落油爆香蒜蓉和薑蓉,

加入所有材料快炒數十下,加調味和半碗水煮至材料熟;

(汁料唔可以過多,唔係包春卷時,皮會好易腍哂架!)

慢慢逐片撕開春卷皮,把材料包入春卷皮內,

沾少少水封口;放入熱油鑊中炸至兩面金黃色,用廚紙索油後上碟。



 
 
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 

36 則留言 :

  1. 你真係快手,話整就整好喇。

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 哈哈,為食冇咩時間觀念架!

      刪除
  3. 嘩,炸得咁正,請問妳隻鑊係點樣子的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我隻鑊係日本城買架,兩伯蚊左右啦!

      刪除
  4. 咁少油就炸到?有幾好喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我落多少少油,一樣炸到呀!

      刪除
  5. 真佩服你坐言起行咁快手,讚……

    回覆刪除
  6. 好快手,沖番杯靚茶食番件先走

    回覆刪除
  7. 我都好耐冇食過春卷. 想整添.

    回覆刪除
  8. 你又搞到我好想食添! 我都要去唐人街買春卷皮!

    回覆刪除
  9. 安安 雀后~~嘩...咁凍都整咁多野=..=' 我就懶好多喇...哈哈~~我要半打唔該 ^_^

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!