2013年12月25日 星期三

聖誕扒地

 
每年聖誕節,
 
我哋家人都會舉行一個小型聖誕扒地;
 
每個家庭整2~3款餸菜一齊食,
 
飯後又有交換禮物活動,
 
可惜今年大小魔怪都冇參加,
 
少咗一份熱鬧呀!
 
今日幸運之神眷顧我和老公,
 
天水圍雙煞又重現江湖啦!
 
 















 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

33 則留言 :

  1. 聖誕快樂 ! 嘩食物好豐富呀 , 流口水中 .

    回覆刪除
  2. Merry Christmas & Happy boxing day~~~ 交換禮物都係食物, XXXD

    回覆刪除
  3. Wish you all have a nice Christmas. Food looked real tasty. Miss all the good food.:

    回覆刪除
  4. Wish you all have a nice Christmas. Food looked real tasty. Miss all the good food.:

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 用報紙或日曆紙和舊紙袋包禮物,環保嘛!

      刪除
  6. 聖誕快樂呀! 天水圍雙煞?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我哋次次係麻雀枱上較量,我和老公都有所斬獲架!^.^

      刪除
  7. D 野食好豐富呢﹗可以同親友一齊過聖誕真係好開心﹗係呢... 係咪朱古力酒黎架?個味道會唔會怪怪地架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,朱古力酒嚟架,飲落好香朱古力味,不過酒精濃度都幾高,好易醉架!

      刪除
  8. 你地幾個家庭一齊圍埋就好熱鬧, 開心好多!!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!