2013年12月24日 星期二

聖誕快樂

 
 
 
今日係平安夜,
 
本來以為得我哋3位老人家係屋企過節,
 
點知小魔怪冇約朋友去玩,
 
留係屋企陪我哋食小型平安夜晚餐呀!





 
 
 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 

33 則留言 :

  1. 祝: 聖誕 & 新年快樂!

    回覆刪除
  2. Merry X'mas! 曰曰蒙恩!健健康康!

    細仔最乖, 幫我錫佢兩啖。

    回覆刪除
  3. 年輕人冇節目??
    聖誕快樂!!!!

    回覆刪除
  4. 早晨雀后!聖誕快樂!小魔怪好乖.

    回覆刪除
  5. HELO ,LONG TIME LONG SEE!! WISH U MERRY CHRISTMANS AND HAPPY NEW YEAR

    回覆刪除
    回覆
    1. 聖誕快樂呀!妳有冇繼續寫blog呀,我入唔到妳個blog呀!

      刪除
    2. 會呀.會係呢樹繼續寫呀,不過有排適應,正係乜鬼GOOGLE + 同BLOGGER 攪到我暈陀陀><""

      刪除
    3. 我有篇blog講google+分家嘅post~http://kitva95.blogspot.hk/2013/09/google.html,
      希望幫到妳啦!仲有妳要係妳個個人資料度加番妳新blog link落去,咁我先可以去妳個blog架!

      刪除
  6. 祝聖誕快樂 ! 新年進步 !
    小魔怪年青人肯平安夜陪你們一齊過 , 真係好乖喎 , 抵讚 !

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!