2013年12月22日 星期日

冬至快樂

 
今日係冬至,
 
母親大人和妹妹一家都嚟齊齊過節,
 
最快靚正食法緊係打邊爐啦!
 
今次食得健康,
 
剩係用咗甘筍蓮藕粟米煲咗個湯底(加鹽調味),
 
好鮮甜啊!
 
 













  
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 

22 則留言 :

  1. D 響鈴好好食呀 ! 口感好好....正呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 響鈴真係好搶手,一早食哂,下次要買多盒啦!

      刪除
  2. 冬至快樂, 邊爐料唔係太肥, 湯底又無味精, 打完邊爐可以飲返碗.

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔落肥牛個湯真係好正,落咗肥牛後就好鬼油啦!

      刪除
  3. 哈哈,最靚係你個LC煲,好搶眼. :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,第一次用LC煲打邊爐,都唔錯喎,D湯好快滾呀!

      刪除
  4. 回覆
    1. 緊係食唔哂啦,我買咗3磅肥牛,食咗1磅都冇呀!@@

      刪除
  5. 噚日真係幾凍,打邊爐最正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 冬至打邊爐都好,唔使煮咁多嘢呀!

      刪除
  6. 雀后:
    冬至& 聖誕快樂, 闔府團圓吃火鍋呀!

    回覆刪除
  7. 我今年仲未打過邊爐,最想食嚮鈴,不過我呢度無得賣。

    回覆刪除
  8. 一家人齊齊打邊爐過冬至溫馨又熱鬧 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,圍埋一齊邊食邊傾,好開心架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!