2013年11月5日 星期二

茄汁煎蝦!

明天屋苑停電,
 
由早上9:30~下午3:30,
 
 
除冇電冇水冇廁所水外,
 
 
仲冇得上網添,
 
真係要出街搵定節目啦!
 
 

 
 
 
材料: 虎蝦9隻、蒜蓉、乾蔥蓉、蔥粒和粟粉

調味: 鹽和胡椒粉各少許

茄汁料: 茄汁1湯匙、喼汁和白醋各1茶匙、糖2茶匙、豉油1湯匙、2湯匙水

做法: 將虎蝦解凍後去蝦鬚和腸;

加調味和薄薄的撲少許粟粉係虎蝦兩面,
 
燒熱鑊落油煎蝦至金黃色後盛起;爆香蒜蓉和乾蔥蓉,
 
加入茄汁料和蝦回鑊,煮至收汁加蔥粒炒勻便成。
 
 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



 


46 則留言 :

  1. 呢個見到流口水.
    你明天有藉口去街街,哈哈.

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,我約咗老公去睇戲呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 今次個汁啱啱好,唔錯啊!

      刪除
  3. no electricity? Is your fridge empty?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,我啱啱入咗貨先知佢會停電,如果唔開個雪櫃,應該唔會有問題掛???

      刪除
  4. 吸引到口水流到一地都係呀 ╮(‵▽′)╭

    回覆刪除
  5. 今日先留意到個有獎遊戲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我post咗幾日啦!有冇興趣玩呀???

      刪除
  6. 嘩乜都一齊冇0架 , 哈哈最啱出去街街嘞 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 我約咗老公去睇早場(電影)呀!

      刪除
  7. 你係買邊隻牌子嫁? 我買過惠康同百佳嗰隻都好大雪味呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢盒蝦係上次美食博覽買架!

      刪除
  8. 嘩, 最怕停電, 個雪櫃超大鑊, 無雪糕都還好D...

    回覆刪除
  9. 最愛食茄汁煎蝦碌,呢個醬汁用嚟煮雞翼一樣咁正gar

    回覆刪除
    回覆
    1. 係???,等我下次又用佢嚟煮雞翼先得!

      刪除
  10. 回覆
    1. 我會同老公去睇早場(電影)呀!

      刪除
  11. Hi, 雀后, D蝦煎得好好色水呀!
    ....明天屋苑停電, 由早上9:30~下午3:30, 除冇電冇水冇廁所水外, 仲冇得上網....即是6/11 , 等我叫個仔儲定D食水先, 唔該晒!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係座座停電架,妳要留意管理處通知先得呀!

      刪除
  12. 由細到大都好鍾意食蝦架。

    回覆刪除
  13. 好好味咁,睇見都流口水~

    回覆刪除
  14. 嘩~冇電好唔方便~~不過冇電話仲慘~哈~

    回覆刪除
  15. 好左涼左唔係就慘喇!實熱C呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我最怕熱,如果夏天停電,我實第一時間搵有冷氣地方坐呀!

      刪除
  16. 個汁唔多唔少,啱啱好! 超級惹味!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!