2013年11月28日 星期四

2013華東之旅~第五日!


2013年11月18日
 
終於到咗係華東之旅最後一日啦!
 
今日又係一早6點morning call!
 
食完早餐,
 
大家都要準備收拾行李囉!
 

 

 
 
 
上車冇耐,
 
導遊哥哥就話帶我哋去食100分鐘大閘蟹喎!
 
佢哋想我哋慢慢嘆喎!
 
拔,
 
餐廳急急上哂其他餸俾我哋食,
 
起碼等咗成40分鐘先有大閘蟹到,
 
唔算數呀!
 









 





 
 
我whatsapp俾老公睇D大閘蟹,
 
佢問我係咪好大隻,
 
我即刻影相相俾佢睇,
 
一個茶杯仲大過隻蟹蓋,
 
諗下有幾大隻吖!
 
最後,
 
我係食咗8隻大閘蟹呀!

(綜合少少心得~外形越唔靚就越多膏呀!)
 
 
 
食飽飽,
 
我哋去咗天祿城(貏貅店)和睇玉石!
 
想發達就要雙手由貏貅頭摸到尾,
 
再係patpat位轉3個圈,
 
跟著雙手袋落袋,
 
咁就發過豬頭啦!
 
 

 
 
五日行程就咁就完結啦!
 
3點幾已經到機場,
 
搭6點半機返香港,
 
可惜又遇上中國航空管制,
 
話要延遲一個鐘頭先起飛,
 
坐係飛機等係好辛苦架,
 
好彩等咗半個鐘就起飛。
 
  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

34 則留言 :

  1. 細隻都好多膏喎。咁細隻,梗係要食八隻至夠喉嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 食咗8隻都未夠架,不過全團裡面食得最多果個係我,唔係咁好嘅!>.<

      刪除
  2. 咁細隻但見到好多膏喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪睇個樣衰衰又細隻,原來都好多膏架!

      刪除
  3. 見到你這團食住都唔錯,請問边間旅行社?thx

    回覆刪除
  4. 國內飛機延誤嘅問題好嚴重,今年暑假去北京玩,回程時係機場候機室,呆坐五個鍾頭先可以起飛,簡直悶到爆呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係機場坐五個鐘,頭都暈埋呀!@@"

      刪除
  5. 等咗成40分鐘先有大閘蟹>>咁取巧架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢話食得多大閘蟹對身體唔好喎!

      刪除
  6. 好多美食!..0.o好肚餓添....

    回覆刪除
  7. 啲大閘蟹又真係好細喎, 不過多膏就得啦.

    回覆刪除
  8. D大閘蟹係咪食完再上架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢第一輪每人預食3隻,唔夠可以再叫呀!

      刪除
  9. 好茅呀,咁遲先有大閘蟹

    回覆刪除
  10. 等40分鐘先有得食, 好過份喎~

    回覆刪除
  11. 蟹好多膏好正喎 , 飛機餐都唔錯 .

    回覆刪除
  12. 咁好野揾到d咁細隻蟹,食飽其他餸都飽啦,食唔到幾多蟹喎,唔抵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋大隻嘅大閘蟹都運哂出香港啦!

      刪除
  13. 回覆
    1. 估唔到咁細隻大閘蟹都幾好食呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!