2013年11月10日 星期日

2013大閘蟹宴!


一年一度老公舊同學大閘蟹宴又舉行啦!
 
噚晚買嘅蟹雖然唔係好大隻,
 
不過超多膏,
 
我食2隻真係好唔係好夠喉架,
 
不過老公話我遲D去上海,
 
到時都有得食,
 
唉,惟有忍下口啦!
 


 
 
 




 
 
 
 
 
  
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 


 
 

22 則留言 :

  1. 大閘蟹好肥美,睇見流口水!

    回覆刪除
  2. 睇見就流口水喇.............

    回覆刪除
  3. 引人喇, 引人喇~~~ 今年我一隻都未食過~

    回覆刪除
  4. 睇見都流口水了 , 可惜皮膚敏感唔敢食 .

    回覆刪除
  5. 我今年嘅大閘蟹配額已用完,唯有睇相望梅止渴喇!

    回覆刪除
  6. 次次見你食好野,特別覺得好肚餓添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,今次我真係食得好唔夠喉呀!

      刪除
  7. 真係好多膏呀, 遲D去上海再食過~ hehe

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 哈哈,嚟緊星期四,我去上海再食過呀!

      刪除
  9. 我今年一隻都未食過. :-(

    回覆刪除
  10. 嘩,超多膏,我之前買嗰啲唔係好多膏! :(

    回覆刪除
    回覆
    1. 老公同學話D蟹今年買得細隻咗,不過就隻隻都超多膏呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!