2010年5月11日 星期二

黑椒洋蔥牛柳粒!

 
唔知道我係咪D血太好味道,
 
次次D蚊都係咬我唔咬我老公,
 
呢排見涼涼哋咪開窗瞓覺囉!
 
點知起身後咬到我眼腫面腫,
 
好憎D衰蚊呀!

 

黑椒洋蔥牛柳粒
 
 

材料: 安格斯牛柳粒、洋蔥半個(切粒)、蒜蓉
 
醃料: 豉油、老抽、糖、麻油
 
調味: 蠔油、豉油、老抽、糖、粟粉、黑椒碎和水
 
做法: 用醃料醃牛柳粒1小時;燒紅鑊略煎牛柳粒至熟盛起備用;
 
爆香蒜蓉炒洋蔥落調味至汁濃後,加牛肉粒略炒便成。


 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

16 則留言 :

  1. 我看網上資料說: 蚊子喜歡叮咬酸性體質...及 身體溫較高的人..

    回覆刪除
  2. D蚊唔鍾意咬男士,專向小朋友同女人咬!

    回覆刪除
  3. 你可以喺 D 窗上面整層紗簾咪無蚊咬你囉!

    回覆刪除
  4. 黑椒夠晒惹味,好正啊!

    回覆刪除
  5. 雀后,我同你同一命運,噴咗蚊怕水啲蚊都會追住我嚟咬!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!