2013年10月16日 星期三

西餅、蛋糕製作精選實習班(一)~第九&十堂

 

遲咗2個月嘅蛋糕相終於由倉底出爐啦!

第九堂學整檸檬批&法式焦糖燉蛋

 




第十堂整美國芝士蛋糕






 
 
 
  
  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
  
雀后(添飯)Facebook Fan Page

 

40 則留言 :

  1. 我鍾意食法式焦糖燉蛋,多層脆脆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都鐘意,不過老公唔欣賞,佢話燉蛋好食D喎!

      刪除
  2. 好靚!妳真的好有專業水準!

    回覆刪除
  3. 點樣整到 D 相咁大張嘅?
    D 蛋糕好吸引喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 每post一張相,click入相片去可以揀大細架!

      刪除
  4. 仲有冇打算學落去呀?

    回覆刪除
  5. ~您好,我都搬左家啦!
    ~我想食檸檬批喔!吾該要個大批啦!^^

    回覆刪除
  6. 焦糖燉蛋我鍾意呀?好味!

    回覆刪除
  7. 你學咗咁多款,咁有冇o係屋企整過架?

    回覆刪除
  8. 個0檬批&焦糖燉蛋整得好靚呀, 你除咗煮餸叻, 整甜品一樣咁勁~~

    回覆刪除
  9. 整得好靚,有得試食就仲正^^

    回覆刪除
  10. 三款咁多~~~我要芝士蛋糕呀^^

    回覆刪除
  11. 好正呀~~ 我都想去工聯會學呀~~ 好似又抵又正咁~~

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!