2013年10月11日 星期五

羅漢果水!


近日,
 
大小魔怪和老公都有幾聲咳,
 
仲有少少痰添,
 
拿拿臨煲D羅漢果水俾佢哋潤一潤先得。
 
 



 
 
 
材料: 羅漢果2個、5公升水
 
做法: 將羅漢果洗淨壓碎,連殼、肉和子凍水落煲,
 
水滾後煲20分鐘,唔好開蓋焗多10~20分鐘,
 
熱飲凍飲都得架。
 
 
 
參考資料: 羅漢果的食療功效
 
 
羅漢果是中國一種獨特的果實。人們通常把它烘乾保存,把它作為入藥用途。它的 食用、藥用價值已有很悠長的歷史。

 羅漢果味甘、性涼,益肝健脾,有清熱解暑、化痰止咳、涼血舒骨、清肺潤腸和生 津止渴等功效;可治喉痛﹑聲沙﹑氣管炎、哮喘、咳嗽、胃熱、便秘、急性扁桃體 炎等症。除此之外,羅漢果的根搗碎還可用治療刀傷、腫瘡癤等外科用藥;它是一 種極好的清香、甘甜飲料,可提神生津,常年飲用,能駐顏美容。羅漢果更可作為 調味品,用於燉品、清湯、或製成糕點、糖果、餅乾,其味清甜醇香。

羅漢果含有豐富的羅漢果甜度及多種人體必須的微量元素,熱含量極低﹝低卡路里﹞, 對人體頗有益處。羅漢果提取之精華,其甜度相對值等於蔗糖的三百倍。 羅漢果中 含有幾種抗氧化淨化物質﹐化解體內新陳代謝而產生的游離基﹐防止游離基氧化細 胞組織令身體機能失調致病。因而 羅漢果能減慢由氧化而老化的情況﹐防止老化所 致的病症﹐包括血管運作失常﹐動脈硬化而導致的心臟病﹑中風和老人痴呆等病變。 對於隨年齡增長而出現的老人斑﹑白髮﹑白內障等現象亦有幫助。此外﹐羅漢果更 具有降血糖的作用,為糖尿病、高血壓、高血脂和肥胖症患者之首選的天然甜味劑 及最佳的保健品。  [ 游離基是什麼﹖ ]

羅漢果除可與其他中藥組方入藥外,更可單獨或配伍其他中藥組方作為食用或者藥 用的用途:

  一. 羅漢果茶: 羅漢果一個洗淨壓碎﹐用二公升水中火煲二十分鐘。關火後置十分鐘。熱飲或過濾 後冷藏凍飲均可。本方有清肺止咳、潤腸通便,對煙酒過度而引致聲音嘶啞、咽乾 口渴尤為有效。

  二. 羅漢果豬肺湯: 二. 羅漢果豬肺湯:羅漢果一個,洗淨壓碎,加入豬肺適量燉服。對滋補肺陰及治 療肺結核、氣管炎有一定的療效。

  三. 羅漢果治百日咳: 羅漢果一個,洗淨壓碎,柿餅五錢、魚腥草八錢、百部八錢煎飲服。

  四. 羅漢果益母草湯: 羅漢果一個,洗淨壓碎,益母草五錢煎水服用。本方用於婦女咳嗽、月經不調。

  五. 減肥健身湯: 羅漢果一個,山楂片五錢。把羅漢果洗淨壓碎,與山楂用250克水﹝約兩飯碗水﹞煎 煮,去渣留湯,如適量加入蜂蜜味道更佳。 羅漢果好壞的分辨﹕ 拿起羅漢果在耳邊輕搖﹐響的便是不好。將果由離檯面二寸輕力放下﹐如它像乒乓 球般的彈起﹐即是佳品。


   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page





















38 則留言 :

  1. 呢個話好有益,不過屋企小友們唔飮:(

    回覆刪除
  2. 依個真係好有益, 但我好怕佢嘅味道~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 甘甘甜甜,怕濃加少少水溝淡佢飲啦!

      刪除
  3. 寒涼,不要長期飲啊! 就算身體熱底,飲得寒涼多,都會熱底變涼底架! 不過我都鍾意飲!

    回覆刪除
  4. 我今日喉痛,看來也要弄杯喝喝!^^

    回覆刪除
  5. 得我一個人鍾意羅漢果味!飲一半倒一半,過嚟拎一杯好過!
    懶人今日焗杞子菊花茶!

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下煲半個羅漢果俾自己飲啦!飲唔哂可以放雪櫃架!

      刪除
  6. 回覆
    1. 以前我都好怕,依家又接受到喎!

      刪除
  7. 羅漢果煲湯我麻麻地, 反而呢個我經常飲架, 好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 用羅漢果煲湯個味好濃,煲水就冇咁濃味呀!

      刪除
  8. 回覆
    1. 以前我唔係咁鐘意羅漢果味,不過依家又接受到喎!

      刪除
  9. 终于找到你啦。

    想请问你,我仔仔咳嗽有痰,不肯食惊风散,有什么办法喂啊?!条友仔和祈祈一样大。

    JESSIE

    回覆刪除
    回覆
    1. 記得大小魔怪細細個都唔食架,我會溝少少牛奶或果汁俾佢哋一齊飲架!

      刪除
  10. 我媽都經常煲羅漢果水俾老豆飲, 有糖尿病都飲得!

    回覆刪除
    回覆
    1. 間中煲就好,成日飲都唔係咁好架!

      刪除
  11. 你提醒了我有羅漢果, 我都要煲來潤下。

    回覆刪除
  12. 我老公咳我都會煲架
    方便快捷
    但陣味有少少怪咁囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前我都唔接受到架,依家年紀大又覺得幾好飲喎!

      刪除
  13. 啊,原来咁简单!
    谢谢咁多煑餸心得分享!
    我唔識煑餸,所以要揾d简单的教工人姐姐煮!

    回覆刪除
    回覆
    1. 教工人姐姐整啦,不過唔好成日飲,都幾甜架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!