2013年10月2日 星期三

生日會!


襯噚日係十一國慶,
 
所以姐姐為姨甥舉行15歲生日會。
 
今年大廚都係姐夫,
 
整到成枱都係餸,
 
都俾我哋清哂呀!
 











 
 

 

 
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 
 


38 則留言 :

  1. 用張蟹膏相做screensaver會餓死好多人bor

    回覆刪除
  2. 你姊夫好得呀...全部人看到都流晒口水啦....你真有口福~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,姐夫煮嘢一向都咁好食呀!

      刪除
  3. 恭喜姨甥生日快樂呀!
    隻燒雞和生日蛋糕是否妳的傑作哩?^;^

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋糕係買架,其餘所有餸菜係姐夫整架!

      刪除
  4. 大廚風範、見到流晒口水。

    回覆刪除
  5. 你成家都咁識煮嘢既. 啲蟹膏睇到我流晒口水喇!

    回覆刪除
  6. 好美味呀,你姐夫好叻!祝壽星仔生日快樂!

    回覆刪除
  7. 最鍾意啲蟹爆膏,仲有你姐夫一定都係廚藝高手!

    回覆刪除
  8. 嘩~你姐夫咁勁o既~咁多嘢食好掂呢~!

    回覆刪除
  9. D 蟹好多羔呀!好想食呀!

    回覆刪除
  10. 膏蟹多到引死人啦!! 人人以為曼谷多蟹食,但我一個月其實都食唔到一次,好慘呀!!! 有得睇無風食!
    我見你同 google + 分左家,係咪好D?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哎呀,我真係以為泰國有好多蟹食添,原來唔係架!
      與google+分家後,大家入嚟留言都容易咗,
      感覺親切好多,冇咁多限制,尤其可以用番自己個blog名呀!

      刪除
  11. 啊 .... 蟹膏多到吖 , 睇到我相公流哂口水了 .

    回覆刪除
    回覆
    1. 依家D膏蟹正呀,妳都炒番隻俾老公食啦!

      刪除
  12. 你姐夫三扖兩撥就攪掂,好野!!

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!