2013年9月15日 星期日

煎餃子!

 
今日終於收到亞虎備份啦!
 
一共有22個zip檔案;
 
(初初發雞盲睇錯有32個檔案呀!)
 
我本來都唔想開,
 
仲襟埋輕鬆搬家去隨意窩添,
 
等亞虎幫我搬過去嘛!
 
但好奇想睇下有咩係裡面,
 
點知全部都係相片,
 
所有blog文章搵唔到呀!
 
我send email話佢知冇文章,
 
佢哋話會重新備份,
 
轉頭所有link冇哂啦!
 
唉,
 
備份咗3次都唔成功,
 
對亞虎好失望呀!

15/8 20:01

啱啱收到亞虎email,

唔係我發雞盲,

原來真係有32個zip檔案架!
 



 

 
 
 
 

 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 
 
 

32 則留言 :

  1. 隻虎病到死死下,真係靠唔住

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁多人一齊做備份,佢頂唔住架!

      刪除
  2. 回覆
    1. 咁多人一齊做備份,佢頂唔住架!

      刪除
  3. 回覆
    1. 等佢俾番條link妳,睇下齊唔齊呀!

      刪除
  4. 我都係8個file全部都係相。。。可能我都要send mail問下佢地。。。。

    回覆刪除
  5. 你搞幾耐先收到條link備份?
    禾有成千幾篇文,好慘呀...
    禾呀...你認得禾嗎?哈~

    回覆刪除
  6. 嘩,你有咁多zip檔案牙@@
    好犀利!可以咁有毅力寫blog^^

    D餃子煎得超靚!食嘅人真幸福~^^

    回覆刪除
  7. 太多一齊備份⋯大塞車「 !「
    煎餃好靚見到都想食!

    回覆刪除
  8. 俾yahoo 玩死咗啦大家呢期都~唉~~~~~

    回覆刪除
  9. 唉...亞虎真係好亂,都係靠自己穩陣得多了. 玩C!

    回覆刪除
  10. 我都仲未備份呀..............>.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 遲下冇咁多人先啦!依家多人塞車,亞虎做唔切呀!

      刪除
  11. 你煎d餃好靚, 點樣有個d紋呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 煎餃子一分鐘之後,加大半碗半茶匙粟粉水一齊焗,水乾後就反形成架啦!

      刪除
  12. 唔好意思, 請問你的最新回應點set呀, 好清楚同好快, 我的留言要等好耐, 唔喺立即睇到

    回覆刪除
    回覆
    1. 我參考呢度架~http://koosan.blogspot.hk/2013/09/advanced-recent-comments-recent-posts.html

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!