2013年3月4日 星期一

泰式紅咖哩金不換炒蜆!

上星期五去九龍城食完泰國菜,

順便去賣泰國食品嘅舖頭買嘢,

朋友仔買咗一袋金不換,

分咗一半俾我,

今日有好嘢食啦!

可惜大魔怪生痱子,

唔食得太辣,

加咗少少紅咖哩咋,

等佢好番,

我要再炒多次嚟食先得!












材料: 蜆2斤、金不換、蒜蓉和乾蔥蓉各1湯匙、辣椒1隻

調味: 紅咖哩1湯匙、魚露1湯匙、老抽1茶匙、糖2茶匙、

粟粉1茶匙和水大半碗

做法: 蜆買番嚟後,用少許鹽水浸2小時等佢吐沙後隔去水份:

燒熱水落蜆灼1-2分鐘至蜆微開口後倒去灼蜆水;

預先將調味混合成汁;燒熱油鑊先爆香乾蔥蓉和蒜蓉,

加調味汁煮滾後落蜆炒勻,加蓋焗2分鐘後落金不換炒一陣便成,

加隻辣椒做裝飾,正呀!





大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!





沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!