2011年10月1日 星期六

姨甥生日會!

 
 今日係姨甥仔13歲生日,

係度祝佢生日快樂,

聽聽話話,

孝順父母,

俾心機讀書呀!

昨日我哋一家人齊齊慶祝佢生日!

呢餐我整咗個藍莓芝士蛋糕和咖哩豬皮魚蛋蘿蔔雞翼尖,

母親大人就整咗個大蝦沙律,

其餘的全部由姐姐自己煮呀!

我哋都好驚今餐冇得食,

因為姐姐一路煮,

係廚房一路有小意外發生呀!

好開心個個都話個藍莓芝士蛋糕超好味道呢!





 
祈祈BB 7個半月大,

佢開始識認地方,

啱啱到姐姐屋企有D扭計,

氹咗一陣先開始識玩呀!
 
 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 



沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!