2012年12月4日 星期二

梅子炆鴨!

噚日買咗半邊鴨整梅子鴨,

我一路炆,一路諗:

究竟係咪應該要買一隻鴨整呢???

唉,事實上真係唔夠食囉!

我食咗一舊咁多咋!

 

 






 

 
 


材料: 鴨半隻、酸梅4粒、磨豉醬2湯匙、冰糖一大粒、

蒜蓉1湯匙、薑4片、紹酒少許、3碗水

上色: 老抽1湯匙

做法: 將鴨洗沬抹乾水份,用老抽搽勻鴨身上色,

燒熱油鑊煎煎鴨身至金黃色後上碟備用;梅子去核搓成蓉;

原鑊(煎鴨會出鴨油)爆香薑片、蒜蓉、磨豉醬和梅子蓉,

加入鴨件後贊少許紹酒,加入3碗水炆鴨1小時15分鐘,

需間中反轉鴨件以防黐鑊;待鴨涼後可斬件上碟,

將梅子汁加熱後,淋在鴨面上便成。

(如汁多可加少許粟粉水埋獻呀!)

(如鴨油多可先隔去鴨油才淋上鴨面呀!)
 
 
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

2 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!