2011年8月1日 星期一

菜飯套餐!

幼稚園一連兩日整冷氣,

唔想焗病,

所以我哋個個偷懶一日唔返工,

希望明天個冷氣會整番好,

唔係就熱死我啦!



 


蒜香魚露豬扒
材料:  豬扒4件切條、蒜蓉、乾蔥蓉

醃料: 魚露2湯匙、老抽半湯匙、糖1.5茶匙、粟粉和麻油少許

做法:用醃料、蒜蓉和乾蔥蓉醃豬扒2小時;煎熟豬扒便成。

菜飯做法:

材料: 3杯米、4棵小棠菜

做法: 洗3杯米後加500ml雞湯和半茶匙鹽煮飯;

小棠菜洗淨切絲,落油和少許鹽炒熟小棠菜,

飯滾後加入電飯煲內煮至跳制,撈勻飯和菜便成。




post張祈祈BB相俾大家睇啦!

BB係咪好似我呢個靚姨媽呢???

妹妹妹夫非常介意BB似我o架!


 


 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

4 則留言 :

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!