2013年9月21日 星期六

追月夜@2013!

 
噚日我單獨一人出沙田,
 
同母親大人佢哋一齊追月兼食魚生,
 
 
 
妹夫搵咗一間平靚正嘅舖頭,
 
 
 
訂咗大堆新鮮魚生兼小食,
 
 
 
都係6佰零蚊,
 
 
 
加埋冷麵、冰震芥蘭和蕃茄薯仔紅蘿蔔湯,
 
 
 
好豐富呀!
 
 
 




 

 


 



 
呢個係祈祈BB私家房
 
 

 
 
 
 
 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!  
 


36 則留言 :

  1. 好抵呀!
    食得咁正嚟追月,有有開枱呢?

    回覆刪除
  2. 六佰元咁多嘢食真係好抵.

    回覆刪除
  3. 雀后,遲來的中秋節快樂呀!
    個三文魚好肥美喎!雖然d刺身全部都好吸引,
    但碗靚湯更加無得頂呢,一定好甜呀!

    回覆刪除
  4. 追月夜好豐富的魚生呢 !! 大愛

    回覆刪除
  5. 追月食魚生, 仲要有咁多嘢食, 先6XX, 真係捧住個肚囉~~~

    回覆刪除
  6. 睇見D三文魚我都想食呀!

    回覆刪除
  7. 追月~ 追咗的魚生~~ 好豐富的追月夜!

    回覆刪除
  8. 三文魚好肥美呀, 睇到就肚餓. 中秋節快樂.

    回覆刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!