2012年1月6日 星期五

2011中國肇慶之旅~第三天(12月31日)

 
今日係肇慶最後一日,

由於集合時間係11點,

所以我哋食咗一個豐富嘅自助早餐,

又睇埋聞名已久嘅人魚表演後,

仲有時間去校長嘅祖屋行一轉呀!

嘩,好大間屋,好大個果園,

我哋摘楊桃摘得好開心呀!


 


摘完楊桃,

我哋入廚房玩糭啦,

攞住D糭不停咁影相;

影完相,

梗係要食番肇慶特產~煎糭,

沾少少蛋液煎到D糭外脆內軟,

超好味道呀!



又夠鐘番酒店攞齊行李啦!

呢日第一個景點係參加肇慶糭加工場,

仲係一隻糭9個人分嚟食添,

不過食過人家親手包嘅糭,

呢D唔好食囉!

唔買都攞嚟影相都好喎!


跟住我哋行宋朝遺留落嚟古城牆,

都冇嘢睇o架!

食埋呢餐飯就返香港啦!



 
 
 
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

6 則留言 :

  1. 嘩 隻粽好大呀 !! 行程好豐富呢

    回覆刪除
  2. 點解我post番啲舊野時,吾會喺google+ 度彈出來既,只係在2011或2012裡面既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每post一篇後,妳要襟"G+1"先可以係google+度分享架!

      刪除
  3. 點解妳可以整到最新回應果欄既,我見吾到怎整,妳好叻^_^
    我一舊雲:’(

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,係我周圍八之下學到架!
      就係呢個blog友度學架~http://koosan.blogspot.hk/2013/09/advanced-recent-comments-recent-posts.html

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!