2013年8月30日 星期五

重新開始!


今日知道Yohoo Blog 遲D會執,

咁我多年嘅心血就嚟冇哂,

好唔開心呀!

次次搬家都會唔見咗一大班blog友仔,

點算好呀???


 
 
  
 

蠔油豆腐冬菇肉碎煎蛋菜飯




大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


12 則留言 :

  1. 我都好徬徨,唯有睇定D先算,順其自然,無計啦。:P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都一樣咁徬徨,依家我要搵地方搬blog呀!

      刪除
  2. 回覆
    1. 我咪又係唔識用,不過起碼有個地方安置嘛!

      刪除
  3. 要點先加到為朋友的...>"<

    回覆刪除
  4. 找到了!按上邊頭象下的"追蹤"然後有得選 朋友,家人
    我加妳朋友了^^

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀,攪極都攪唔掂,希望過多一兩日會好D啦!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!