2013年8月17日 星期六

露絲瑪莉焗雞扒!

 
係夏天,

我真係唔想入廚房煮餸,

次次煮完飯都熱到我死死下,

咩胃口都冇哂啦!

所以我好多時都會用焗爐,

較定時間,

較定爐火,

放咗入去唔使點理,

夠時間就食得啦!

拔,

脆雞皮,

好邪惡,

但好好味道囉!
 
 



材料: 雞扒3件、蒜蓉和乾蔥蓉、薯仔兩個、油、鹽和黑椒粒各少許

醃料: 新鮮露絲瑪莉1節、魚露2.5湯羹、老抽1湯羹、糖1.5茶匙、
 
粟粉1茶匙、麻油

做法: 雞扒解凍後加醃料、蒜蓉和乾蔥蓉醃2小時或以上;

薯仔去皮切件,加少許油、鹽和黑椒粒撈勻;
預熱焗爐220度15分鐘,

薯仔放焗盆底加入雞扒,用上下火焗雞扒(冇皮向上)20分鐘後,

轉上火反轉焗雞扒(有皮向上)20分鐘至皮脆便成。

(焗雞扒時,盡量抹去蒜蓉和乾蔥蓉,咁就唔易燶啦!)



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!