2013年8月11日 星期日

2013年韓國之旅~第五日!

 
2013年7月28日

今日係最後一日係韓國,

我哋一早食呢個團最貴嘅早餐~洲際酒店自助早餐,

超多選擇,

真係好豐富呀!

 




食完早餐,

我哋去咗買護肝寶和韓國手信街,

係手信街買咗好多零食,

pack哂入箱拎番香港,

好方便啊!

 









午餐食魷魚豬肉鍋,

冇咩特別得個咸字!

以下就係韓國漫畫博物啦!

點解D書似曾相識咁嘅???


 


 





係時候去機場啦!
咁快就玩咗5日,
我到依家仲未收拾到吃喝玩樂嘅心情,
好想再去旅行添!
係機場求求其其填飽祈祈BB個肚,
因為佢成日都冇咩點食嘢,
驚佢餓親呀!
拿拿拿,
份飛機餐食落又唔錯喎!
碟沙律有隻大蝦架!








 


 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!



2 則留言 :

  1. 呢五日韓國之類好似有小朋友的 family 多D喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個團玩好多機動遊戲,啱哂一家大細去玩架!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!