2013年7月14日 星期日

Sunday brunch~香茅豬扒湯河粉!

 
男人買嘢真係唔靠得住;

佢話想食炒河粉,

仲話出開街會順便買埋河粉返嚟喎,

咁我咪係屋企切定菜和甘筍等囉,

點知,

買返嚟唔係粗河粉而係幼河粉,

仲反問我:有分別架咩???
 
 
  

材料: 飛排豬扒8塊、蒜頭5粒、乾蔥1粒(大)、香茅1枝

醃料: 魚露3湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、


蒜蓉、乾蔥蓉和香茅切碎

做法: 豬扒清洗後用廚紙抹乾水份,


可用刀背剁豬扒兩面數十下,

用醃料醃隔夜;
燒熱易潔鑊落油,

盡量將香茅、蒜蓉乾蔥碎抹走,

煎豬扒至兩面金黃色或熟後盛起便成。




 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

2 則留言 :

  1. 回覆
    1. 其實豬肉檔有得賣架,不過好早就買哂,而我呢,就係有鮮肉檔嘅百佳超市買呀!

      刪除

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!