2013年7月5日 星期五

蝦仁火腿蟹柳絲配日式芝麻醬拉麵!

 
呢排日日都酷熱天氣警告,

我最怕熱架啦!

每日下午放工時,

太陽伯伯係咁曬我頭頂,

簡直想C囉!

熱到都唔想食飯,

食涼拌冷麵都唔錯啊!


 



 

材料: 日式拉麵4包、蝦仁半磅、火腿扒2大片、蟹柳8條、

生菜1個、車厘茄半磅、日式芝麻醬2樽、冰水大量

做法: 蝦仁解凍後用鹽和胡椒粉醃半小時;

火腿扒切絲;生菜切絲、車厘茄切半;

燒熱水灼拉麵至軟身,撈起浸冰水15分鐘,

撈起瀝乾水份放入大盆中備用;

燒熱水分別灼熟蝦仁、火腿絲和蟹柳(灼熟後拆絲),

放入拉麵中,加入生菜、車厘茄和芝麻醬撈勻,

放入雪櫃雪一小時便成。
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!