2013年7月18日 星期四

素菜雞蛋炒拉麵!

 
近排大魔怪對食肉冇哂興趣,

佢仲話想食多D素菜喎!

大個仔有自己嘅選擇權,

做媽媽嘅我緊係支持啦!

等我諗多D素食譜煮俾佢食先得!


 



材料: 拉麵1個、甘筍和椰菜適量、雞蛋1隻

調味: 干炒豉油皇1-1.5湯匙、水2湯匙、鹽少許

做法: 甘筍和椰菜切絲; 燒熱油鑊加入雞蛋快炒上碟備用;

原鑊炒甘筍和椰菜加水煮熟後,落拉麵和調味快炒,

最後加入雞蛋便成。

 

 
 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀! 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!