2013年7月1日 星期一

南乳蓮藕木耳炆腩肉!

今日七一回歸假期,

1號風球懸掛,

遲D可能會掛3號添!

天色明朗,

唔似打風囉!

晏D我和老公會去祈祈BB屋企耍樂!

每個家庭要準備兩個餸菜做晚餐,

呢個南乳蓮藕木耳炆腩肉係我準備嘅其中一個餸呀!














 

材料: 蓮藕2個、木耳4-5朵、帶皮腩肉$45、

蒜頭4粒、南乳1磚(大)、冰糖4粒、老抽適量、水3-4碗

醃料: 豉油1湯匙、糖和粟粉各1茶匙

做法: 帶皮腩肉出水15分鐘切件,用醃料醃30分鐘;

木耳浸軟切絲;蓮藕去皮切片;

南乳用1湯匙水搓勻(用紹酒代替水都可以架!);

燒熱油鑊,落蒜頭和南乳爆香,

加入腩肉快炒數十下後,落蓮藕、木耳絲、冰糖和水,

水最好蓋過腩肉,先用大火煮滾後,再轉中細火炆1個半鐘,

最後加老抽調色便成。(可按個人口味,自行加鹽或糖)





 
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!