2013年5月2日 星期四

五一晚餐!


 
五一勞動節有咩節目???

梗係約埋屋企人打牌和煮飯仔啦!

今日我唔係大廚,

大廚係姐夫!

我主要係打牌和食呀!

不過我都有貢獻架,
五一勞動節有咩節目???

梗係約埋屋企人打牌和煮飯仔啦!

今日我唔係大廚,

大廚係姐夫!

我主要係打牌和食呀!

不過我都有貢獻架,

就係一早滷咗一磅豬腸啦!

煮咗8個餸,

大部份都係海鮮嚟架,

連材料買咗$450左右,

每家人都係$150,

抵過出街食啦!


附上2歲2個半月嘅祈祈BB近照,

同小魔怪表哥一齊影相,

大家都擁有相同笑容啊!
 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!