2013年4月6日 星期六

經典~洋蔥豬扒!

 
洋蔥豬扒由細食到大,

我唔係咁鐘意食豬扒,

而係鐘意食洋蔥,

仲要係熟洋蔥,

生嘅就唔多like啦!

我要殺菌,

我要健康呀!

 


 


材料: 梅頭豬扒4塊、洋蔥1個

醃料: 豉油1.5湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、蛋白1個、

粟粉1茶匙、麻油少許和水1湯匙

汁料: 老抽1湯匙、糖1茶匙和3湯匙水

做法: 梅頭豬扒用刀背剁鬆兩面,用醃料醃1小時;

燒熱油鑊煎豬扒兩面至焦香上碟備用;

燒熱油鑊爆香洋蔥後,加入汁料和豬扒煮至汁乾便成。
 


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!