2013年4月27日 星期六

手剁豬肉蓮藕餅!


 
昨日姑奶過嚟探奶奶,

順便買咗D蔬菜俾我,

有茄子、馬蹄和蓮藕,

有咁多食材,

就用蓮藕整好嘢俾大家食啦!

整呢個肉餅最好自己親手剁肉餅,

除咗好味之外,

最重要有我嘅愛心呀!


 






材料: 蓮藕1大節、豬肉$30、冬菇10隻細、

蝦米2湯匙、蛋1隻

調味: 豉油1.5湯匙、鹽半茶匙、糖和粟粉1茶匙、麻油少許

做法: 豬肉洗淨先切片、切絲後切粒後慢慢剁碎;

冬菇浸軟後切碎;蝦米浸軟備用;

蓮藕去皮刨絲後放入大碗中,

加入豬肉碎、冬菇、蝦米、雞蛋和調味攪勻,

放入雪櫃雪半日;燒熱易潔鑊落油,

將蓮藕豬肉餅用手搓成圓形壓平,

用中火慢慢煎一面金黃色後,先反轉煎另一面,

至兩面金黃色便成。







大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!