2013年4月24日 星期三

簡易咖哩雞!


呢掛天氣時晴時雨,

又濕又乾,

真係攪到人都顛呀!

最慘係我嘅豬朋狗友~鼻敏感又嚟咗探我,

每次食完藥就想瞓,

我唔想做豬太囉!

點去濕???


我諗起食咖哩呀!



 





材料: 雞髀肉2塊、薯仔2個、洋蔥半個、利川咖哩醬1.5湯匙

醃料: 豉油1湯匙、老抽1茶匙、糖和粟粉各1茶匙

做法: 雞髀切件用醃料醃1小時;薯仔切片備用;

燒熱鑊加蒜蓉和1.5湯匙咖哩醬爆香,

加入薯仔和洋蔥爆香後,落雞件略煎至半熟,

加半碗水炆大約10-12分鐘左右或汁濃便成。






大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!