2013年3月12日 星期二

白花釀豆腐!

前日睇中醫,

醫師話我一定要戒凍飲,

唔係就會難好喎!

唉,

我至唔鐘意就係飲熱嘢,

依家要我戒凍飲,

我想死囉!









材料: 布包豆腐3件、魚肉$16、蔥粒、粟粉和胡椒粉

調味: 滾油和豉油

做法: 用水沖沖布包豆腐後將1開3,撲少少粟粉係豆腐面,

將魚肉釀在豆腐上;燒熱一鍋水,隔水蒸豆腐6分鐘,

取出後用廚紙索乾碟內水份並灑上蔥粒,燒熱鑊煮滾油,

淋在豆腐面,最後加埋蒸魚豉油和灑上胡椒粉便成。


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!