2013年2月6日 星期三

盅頭飯~魷魚肉餅飯!

放假啦!

返埋今日我就放新年假啦!

唔長唔短夾夾埋埋(星期六、日)都有11日架!

放假有咩做???

哎呀,

我好多嘢都未做呀!

今日屋企少咗2個人食飯,

簡簡單單又一餐呀!











材料: 吊片3塊、半杯米、豬肉碎$13

醃料: 豉油1湯匙、鹽半茶匙、糖和粟粉各1茶匙、2湯匙水

撈飯豉油: 老抽、豉油、糖和麻油各少許

做法: 吊片浸軟切碎後,加入肉碎醃1小時;

把半杯米洗淨後,加入半杯水(量米杯),

燒熱水,將米放入鑊中蒸5-8分鐘至米水差不多乾後,

加入魷魚豬肉餅蒸多15分鐘便成。

(以上盅頭飯,我落咗1/3份量魷魚肉餅咋!)





   
 
  
大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!