2013年2月5日 星期二

啫啫雞!


我嘅傷風感冒咳已經踏入14日啦!

好彩係依家好番八八九九啦!

老公都有投訴我次次病親都要成半個月先好番,

要我好好檢討下喎!

今次整呢個啫啫雞,

我食得最多唔係雞和豬膶,

而係洋蔥和蔥呀!



 





材料: 雞1隻、豬潤$8、洋蔥1個、蒜頭和乾蔥頭各6粒、

薑4片(唔記得落)、蔥段5-6條、紹酒1湯匙

醃料(雞): 豉油1湯匙、老抽半湯匙、鹽半茶匙、糖和粟粉1茶匙、

蛋白1個、紹酒、麻油和薑汁各少許

醃料(豬潤): 薑汁、紹酒、生抽、麻油各1茶匙、胡椒粉少許

調味: 蠔油2湯匙、豉油1湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙和水3湯匙

做法: 雞和豬潤用醃料醃1小時,

(豬潤要沖去血水和用廚紙印乾水份先好醃呀!)

洋蔥切片;燒熱易潔鑊加1湯匙油,落雞件煎至8成熟後盛起;

燒熱鑊加少許油爆香蒜頭、乾蔥頭、蔥頭和洋蔥快炒1分鐘左右,

倒入雞件贊酒炒多1-2分鐘,加入調味和豬潤快炒數十下後,

加蓋焗5分鐘或汁濃乾身便成。


  


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!