2013年2月20日 星期三

今晚食咩餸~椒鹽雞翼&紫菜肉丸湯!

 
每日食咩餸???

我真係冇plan架,

去到街市見到有咩賣就買咩返屋企煮;

今日我連街市都冇去,

去超市買袋雞翼返屋企就算囉!








椒鹽雞翼

材料: 雞翼2磅、蒜頭蓉和乾蔥蓉各1湯匙、蔥粒、辣椒1隻、粟粉3湯匙

醃料: 豉油1湯匙、鹽1/4茶匙、糖、酒和粟粉各1茶匙和麻油少許

調味: 椒鹽1茶匙

做法: 雞翼用醃料醃1小時;蔥和辣椒切粒;

燒熱油鑊,將雞翼沾上薄薄粟粉,放入鑊中煎至金黃色及熟後盛起;

落少許油爆香乾蔥蓉和蒜蓉加雞翼快炒,加入蔥粒和辣椒粒,
 

灑上椒鹽便成。



  

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!