2013年2月2日 星期六

螞蟻上樹!

今日嘅家長日尚算順行啊!

可惜不停咁講4個鐘頭,

我D咳咳又番哂嚟啦!

攪到見見下家長都咳唔停,

真係好失禮呀!

返到屋企攰到隻死豬咁,

一瞓就瞓咗3個幾鐘,

求求其其雪櫃有咩就煮咩,

咁都俾我煮咗4餸出嚟呀!







材料: 豬肉碎$8、蝦米少許、粉絲、蒜蓉、乾蔥蓉、蔥粒

醃料: 豉油1湯匙、老抽半湯匙、糖1茶匙、粟粉1茶匙、

麻油少許和2湯匙水

 

調味:蠔油1湯匙、豉油和老抽各半湯匙、糖1茶匙、 豆瓣醬1茶匙和水1碗


做法:豬肉碎用醃料醃半小時;蝦米切碎備用;

粉絲用水浸軟,瀝乾水份備用;


燒熱油鑊爆香蒜蓉、乾蔥蓉和蝦米碎,

加肉碎炒至七成熟及盡量將肉碎炒散,
加調味煮滾,

最後加上粉絲炒至乾身盛起,最後灑上蔥粒便成。


 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!