2013年2月17日 星期日

祈祈BB兩歲啦!

唔經唔覺,

祈祈BB兩歲啦!

正日生日係2月18日,

不過妹妹噚晚為祈祈BB開咗個小型生日會!

祝祈祈BB聽聽話話,

快高長大,

孝順父母,

唔好成日發小姐脾氣啦!

妹妹係呢個新年裡面,

聽得最多嘅說話係:

點解祈祈咁似妳二家姐架!

妹妹佢哋超唔願聽,

而我就超開心囉!

叫咗個超唔好食嘅盆菜,

冇下次啦!

好彩有我整嘅咖哩豬皮蘿蔔魚蛋雞翼尖和蘿蔔糕咋!


 
 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!