2013年1月9日 星期三

鮑汁花生雞腳!

 
新一年新開始。

呢排我晚晚都好乖架,

食完晚飯後,

都會落去行公園做下運動,

我唔知我可以堅持幾耐,

不過希望我唔會咁快放棄啦!

日日係咁行,

食D嘢補補腳骨力先得!

 
 

 

材料: 2磅急凍雞腳、花生$5、薑2大舊、紹酒少許


調味: 美x棧鮑魚汁3湯匙、蠔油1湯匙、老抽2湯匙、

生抽1湯匙、糖2茶匙和鹽半茶匙


做法: 燒熱一鍋水,加雞腳、薑3片和紹酒出水5分鐘,

瀝乾水份去甲備用;
花生浸15分鐘後,

加3碗水煲花生1小時15鐘熄火(不用開蓋繼續焗);

燒熱鑊爆香薑3片,加雞腳、花生(連水)、調味和3碗半水,

用中火煲滾後,轉小火炆1小時左右,

最好熄火唔好開蓋繼續焗半小時以上。
 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 
 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!