2013年1月5日 星期六

香港萬麗酒店咖啡廳!

 
今日又有blog聚啦!

噚日係lonely生日,

所以我約埋好子、lonely和囡囡一齊食自助餐呀!

lonely揀呢間嘅原因,

我諗係有佢~生蠔!

呢間D生蠔係即開即食,

超新鮮仲有4種生蠔任揀添呀!

連唔係咁鐘意食蠔嘅我,

都起碼食咗20隻;

最滿足係有我最最最鐘意嘅雪糕食呀!

呢餐用匯豐白金信用咭有85折,

橙汁汽水無限添飲,

仲有餐茶送,

每人平均$430咋!

6歲以下小朋友免費!




 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!