2013年1月29日 星期二

雪菜火鴨絲炒冰豆腐!



今日肥媽上身,

呢碟餸全部都係雪櫃物資嚟架!

嘻嘻~今日打嘅斧頭錢,


我好滿意呀!


 



材料: 冰豆腐、燒鴨肉、雪菜、甘筍、蒜片和薑片

調味: 蠔油1湯匙、豉油1湯匙、糖1茶匙、鹽半茶匙、大半碗水

做法: 鴨肉切絲;甘筍去皮後切絲;

雪菜浸洗45分鐘後切粒,不需落油用白鑊炒乾雪菜,

加半茶匙糖炒勻備用;落少許油爆香蒜片和薑片,

加甘筍、鴨肉、雪菜快炒,加入調味和冰豆腐煮至汁乾便成。

(記得唔好亂兜,唔係凍豆腐會爛哂架啦!)


凍豆腐做法: 將豆腐預先放入冰格一至二天,

取出待融雪後用廚紙索乾水份便成。



等咗1年幾睇政府牙科,

今日終於有得睇;

不過我真係頂唔順洗牙囉!

一路洗一路眼角流淚,

好痛呀!


(今餐冇啖好食,因為我牙軟食唔到呀!)

 


  



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

雀后(添飯)Facebook Fan Page

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!