2012年12月26日 星期三

白汁雜菜火雞絲長通粉!

好多人都話火雞肉好嚡,

我又唔覺喎!

所以每年我都會係學校攞隻火雞髀返屋企架!

今年我就整咗呢個白汁雜菜火雞絲長通粉呀!













材料: 白汁磚1盒、火雞髀1隻、薯仔2個、甘筍1條、

洋蔥半個、西蘭花1個、長通粉1包

做法: 火雞絲拆肉;西蘭花切細後出水備用;

薯仔、甘筍和洋蔥切粒;燒熱鍋加少許油爆香雜菜(西蘭花除外),

加2碗水煮至雜菜腍後,加入白汁磚和火雞絲煮至翻滾後熄火;

按長通粉包裝出水後撈起,將白汁雜菜火雞絲淋在長通粉面,

加入西蘭花裝飾便成。
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!