2012年12月27日 星期四

2012年廣西賀州之旅~第二天:十八水瀑布!

 
食過一頓饅頭烚雞蛋清炒齋河粉做早餐後,
我哋出發去十八水瀑布啦!
呢度有4個瀑布群,
上山下山,
足足行咗2個鐘頭,
行到我小腿痛咗2日呀!
唉,
我都係時候要鍛鍊下身體囉!





行咗2個鐘頭山後,

我哋係景區餐廳食午飯,

呢餐食農家菜,

雖然都係冇咩肉,

唔知係咪行山行到攰攰哋,

好鬼肚餓呀!

最重要係D餸菜啱啱炒起,

碟碟都係熱辣辣,

特別好味道呀!


 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!