2012年10月9日 星期二

西餅、甜品製作精選實習班(第八&九堂)

 
我太多blog未post,

所以今次一次過post哂兩堂所學嘅課程,

呢兩堂學嘅都係我嘅至愛,

焗梳乎厘、蝴蝶酥、咖哩酥皮牛肉角和格仔餅!

第八堂原本學pavlova&格仔餅,

不過我哋全部同學仔冇咩興趣整pavlova,

所以要求亞sir改整酥皮咖哩牛肉角,

我哋同學仔齊齊夾錢買材料呀!



咖哩酥皮牛肉角
格仔餅
 
至於第九堂整焗梳乎厘和蝴蝶酥!

嘩,

呢兩樣甜品簡直係我超級賣飛佛呀,

真係會食到唔停得口架!



焗梳乎厘

蝴蝶酥
 
 


 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 
 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!