2012年10月6日 星期六

歡送會!



與我哋做咗九年同事嘅英文老師~Mrs. Simone,

佢哋一家下星期要返紐西蘭啦!

係呢九年日子裡面,

佢好盡心盡力教學生,

做事投入和冇怨言,

我哋全體學校同工都好唔捨得佢呀!

離愁別緒,

盡在這個晚上!

今次我哋選擇食中式hotpot和教她打麻雀呀!

呢兩樣活動佢都未試過架!

我哋訂咗一間房,

唱K打牌兼打邊爐,

最低消費$2800,

同事仲有85折咭,

加加埋埋$3050左右啦!

呢間D嘢食樣樣都唔錯喎,

尤其大蝦刺身超正,

值得再去呀!
 


 
 

 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!


 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!