2012年10月29日 星期一

足料炮製~鮮草菇勝瓜雲耳魚肚杞子浸魚湯!

 
唔知係咪我好耐冇去魚檔買魚呢???

見到份4條嘅紅衫魚毛,

諗住買嚟滾湯啦!

亞姐話$25蚊,

嘩,好似貴咗D喎!

係我印象中呢份魚之前好似賣$10-15,

做咩依家貴咗咁多架???

條魚咁貴食得唔好嘥,

我要點豉油食埋佢呀!

 






 

材料: 草菇、紅衫魚、勝瓜、魚肚、雲耳、杞子、薑片、蔥
做法: 紅衫魚洗淨用廚紙抹乾,用少許鹽醃一陣;

魚肚浸軟後用薑蔥出水15分鐘後切粒;
雲耳浸軟去蒂;

絲瓜去硬皮滾刀切大件備用;草菇洗淨界十字用薑和紹酒出水;

燒熱油鑊加薑片,煎紅衫魚兩面後,

加入熱水滾15分鐘,咁D湯先奶白色架!

撈起魚後隔渣轉細鍋,
加入絲瓜、雲耳、魚肚和杞子滾多5分鐘,

自行加鹽調味便成。



如果想D湯更香濃嘅話,將魚放入魚袋一齊餚湯1個鐘,

咁D湯仲鮮甜呀!不過D魚就唔會食得番啦,因為魚肉會散哂呀!


 

 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!