2012年10月21日 星期日

芒果拿破侖!

今日一早起身,

因為有個艱辛任務要完成呀!

咩任務???

就係要整一個芒果拿破侖啦!

我會攞呢個蛋糕去探祈祈BB,

呢個妹仔已經20個月大啦!

講開又講,

噚日去買芒果,

成個街市得1檔有咋,

仲要成$12個,

我買咗4個,

超貴呀!

不過都幾甜啊!(抵番呀!)

 
搓酥皮可參考~蝴蝶酥

P.S.~記得轆薄酥皮後係酥皮上拮窿窿呀!(今次我唔記得咗呀!)

   ~酥皮面上白色粉末係糖霜嚟架!

吉士忌廉餡做法:

材料: 吉士粉50g、鮮奶500ml、糖120g、雞蛋3隻、牛油20g

做法: 用少許奶開勻吉士粉,加3隻雞蛋攪勻備用;

將其餘鮮奶、牛油和糖放入鍋中煮滾,加入吉士粉漿,

攪至杰身便成吉士忌廉餡,此吉士忌廉餡可以整包點架!
 

 
 

大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!