2012年10月2日 星期二

鮮腐皮白果薏米胡椒豬肚排骨湯!



噚日襯仲係假期,

所以我、好子和Sand Sand一齊落深水埗行街街;

買咗一大堆嘢,

最最最想買嘅就係佢~鮮腐皮碎,

唔好睇少呢D腐皮碎,

用佢嚟煲糖水、煲湯都好好飲架!

本來噚日諗住煲另一款湯,

但我
等唔切啦,

即刻要煲嚟飲~鮮腐皮白果薏米胡椒豬肚排骨湯,

加埋馬蹄落去一齊煲,

超正呀!
 
 
 
 
 




材料: 鮮腐皮、豬肚1個、排骨$30、薏米$2、白果20粒、

胡椒粒少許、馬蹄15粒

做法: 排骨出水後用少許鹽一陣備用;白果去殼、皮和芯;

馬蹄去皮;薏米浸洗備用;

首先把豬肚表面肥膏剪去後反轉,先用清水洗乾淨裡內XX,

再用粗鹽(每次2茶匙)反覆"卒"3次,再用粟粉"卒"2次,


燒熱一鍋大熱水,將豬肚出水5分鐘,

出水後除去豬肚上內白白黃黃嘅膜;


將所有材料放入煲內煲2個半小時,
最後加鹽調味便成。

 
 


大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!

 

沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!