2012年9月15日 星期六

去大埔入貨呀!



今日,

美味娘娘、好子、sand sand和我,

齊齊入大埔掃貨,
最主要係入大埔街市梁九記掃凍肉呀!


春雞$13隻呀!



娘娘摘咗一包檸檬葉,

不過佢唔記得分俾大家,

依家益哂我啦
!

香茅$6有5支,

送咗2支俾好子。


梅香咸魚$9件


蓮蓉$24斤


茄膏$11兩罐,

燒汁$15支,

咖哩磚$23。

跟著求求其其去醫肚啦!
 


回程時經過上水火車站,

多人呀!

原來遇到反水貨客示威遊行,

成條街和天橋都係人,

寸步難行,

好辛苦先行到巴士站搭車返屋企呀!

 




 



大家可以入嚟Facebook讚下我新開嘅Fans專頁呀!
 


沒有留言 :

張貼留言

如果大家覺得我煮嘅餸菜啱哂口味嘅話,不妨留個言,鼓勵下我啦!